Friday, June 25, 2010

Salam.....
kalau dalam keadaan ragu2 kita mesti x dapat buat sesuatu bende tue dengan tenang kan.. macam nie lar yang aku rase sekarang nie.. aku ade feeling yang aku ragu2 untuk buat satu benda nie.. tapi aku nak ganjarannya...

aku percaya Allah takkan bagi ujian untuk hambanya yang x kuat.. kerana Dia tahu hamba nya pasti mampu melepasi ujian itu.. oleh itu, aku sebagai hambanya harus terus tabah.. Ya Allah Ya Tuhanku.. permudahkan lar setiap urusanku.. Mohon petunjuk, Taufik serta HidayahMu...

Antara banayk perkara aku harus dulukan emak...(cerita sedey sebab baru tadi aku call emak.. sob sob..) aku mestilah hormat pada mak.. and aku harus dahulukan emak.. sebab tue janji aku, biarlar aku yang susah jangan emak...(tibe2 air mate aku bergenang... huhu).. so, kali nie aku nekad.. mesti uat untuk mak.. aku x mo mak susah lagi...


Semoga segala2 yang aku lakukan ni akan dapat perkenan emak and dapat berkat dari Yang maha Esa...


gambar di atas di ambil 4 thun lepas ye.. aku sgat lar tembam.. hahaha.. emak with dini (yang terlebih sengih) and danish (yg dipangku emak).. Love u Mummy

p/s : aku nak sangat bali kampung peluk emak sekarang nie.. (disebabkan plan yg x jadi bersame BFF aku cancell, nak kumpul duett... ) gambar di atas di ambil 4 thun lepas ye.. aku sgat lar tembam.. hahaha.. emak with dini (yang terlebih sengih) and danish (yg dipangku emak)

No comments:

Post a Comment