Tuesday, July 6, 2010

apela yang tengah dok korek2 tue eak... mesti korang pelik kan.. (ke nak tunjuk point of purchase IKEA tue...)

aku dah lame nak post entri nie tapi di sebabkan banyak sangat kekangan and halangan menyebabkan aku hold dulu... gambar yg di atas akan terjawab dengan gambar di bawah:

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Jawapannye adalah aku sedang memilih pillow yg paling cantik, kemas n GEBU untuk prezzy makcik2 di atas.. aku sangat sukakan pillow n aku sayang kamu berdua. so, pillow is the best choice for both of them...

Entri nie ditujukan khas buat 2 BFF ku... Makcik SITI and Makcik MALA.. thanks for giving me the best time in my life...kitorang berjumpa bertiga for the last time before Cik Mala pergi ke Perak.. sedey woo.. selame nie lepak bertiga.. and for the time being.. aku tinggal berdua same cik Siti.. tue pon untuk sementara.. x lama lagi die pule ke Sarawak... tinggal lar aku keseorangan... ishishish...

Terimakasih juge untuk SHAWL from cik SITI yang sangat lembut lagi cantik (makes me so ayu when i wear it )and KEYCHAIN FROGGY from cik MALA yang sangat cute mute itu (memudahkan aku mencari  HP bila tenggelam dalam beg aku yang macam guni besarnya sebab ade loceng..)

SHARING IS CARING... CARING IS LOVING!!!!!!

p/s : GERMANY WILL ALWAYS BE THE WINNER but DV always in my heart!!! (sila lar tebakar makcik siti)

with lots of lurve ; azie (",)


No comments:

Post a Comment