Wednesday, July 7, 2010

I Miss Them !!




Morning Guys! masuk2 kerja je pagi ni, aku rase rindu sangat kat anak buah aku yang bertiga nie, NAIM HAKIMI, NURIN AQILAH n NURDINI SYAFIYAH... they are my eldest brother's children... dulu mase aku stay kat Johor, memang selalu lar aku jumpe diorang.. sekarang nie dah jauh.. sebulan sekali pon payah... Rindu nye dengan kenakalan NAIM, kesongelan DINI and kepetahan NURIN.

Tahun nie Nurin darjah 6, she'll gonna sit for UPSR. Dia memang anak yang sangat cerdik.. umo 3 tahun dah pandai bace ABC.. kalau lar anak aku esok macam tue.. terbaekkk wokkk... (over lah pulak).. Dini plak darjah 3, budak nie lagi lar bijak, die pandai buat kerja sendiri tanpa di suruh... best kan.. mesti kemas je rumah nanti... sejuk mata memandang.. Naim, always the noty2 one, but this boy is creative.. sume mainan die x perlu bantuan babah or mama die tuk pasang.. he can build it himself... nak dipendekkan entri nie, sume anak Abang Din n Kak Ita aku nie pandai2 belaka...


p/s : Mak Usu sayang kamu semua... semoga kamu menjadi insan yang sangat berjaya and dapat membahagiakan kedua Babah n Mama... 


Gambar di bawah nie adalah keluarga kecil mereka.....


With lot of lurve; azie (",)

No comments:

Post a Comment