Thursday, July 8, 2010

AKU NGANTOKKKK !


ape akan jadi kalau aku nekad seperti gambar di atas... hurmmmm..... T_T

Ini adalah angkara melayan cik SITI menonton World Cup.. (cehhh padahal aku pon mau layan kerana aku penyokong kuat GERMANY).. tp malam tadi di semi final menentang Spain.. Germany tewas(tp tewas bermaruah.. 1 - 0 je kottt).. aku sangat sedey.. so, pagi nie bukan sahaje mood mengantuk tapi mood berkabung juge.. sobsob...

mesti sangat pelik kan kenape lar minah yang kuat tido ini (aku mengaku sehhh) sanggup nak bersengkang mate bangun kul 2 pagi pergi ke Taman Dagang and lepak tengok WC... semua kerana semangat kesukanan aku.. (hikhik.. mesti cik SITI gelak kalau bace!) padahal mau mencuci mate melihat pemain2 football yang hensem itu.. ooohhh David Villa.. hehehe (GATAL LAR KO NIE AZIE!!!)

Untuk WC kali nie, dunia di gemparkan dengan Si SOTONG peramal yang bernama PAUL... memang lar aku x caye, tapi sume yang di ramal betoll kott.. PAUL jahat.. (harus di siang n dikeringkan n di awet menjadi sotong kering.. n kite makan beramai2.. hhahahahahahaha)

so, untuk Final nie sape harus menang?? HOLLAND VS SPAIN.... aku akan setia pade ORANGE!! tp DV tetap di mata.. chewahhhhhh ape2 pon WC kali nie sangat best sebab ade makcik SITI yang teman aku tengok (kamu sangat gile sahabat, tunggu lar HOLLAND blasah Spain nt d FINAL!!) and makcik MALA yg sanggup set alarm kul 2 pagi semate2 nak sms aku n SITI.. huhu.. sahabat2... Love u Guys!!

Entri aku nie dah lari tajuk kan...? hehe daripada nak cite pasal ngantok sampai lar gelagat WC.. ade banyak lagi yang aku nak citer tapi boss seakan sudah 'menjeling2 ku bertentang'...hahaha nanti aku plak yang terlentang... aku akan cube menahan kengantukkan aku ini... berbekalkan dengan nescafe secawan di tambah kerja yang banyak (nearly to payroll cut off date lar katekan...) pasti aku x akan ngantok... ;)

p/s: siti, aku akan cube penuhi hajat kamu untuk menonton FINAL WC nanti ye.. maklumlar dah la malam ahad.. esok pule mau kerja.. adehhh.. ape2 pon sgat suke WC kali ini..

With lots of lurve; azie (",)

No comments:

Post a Comment